Вы можете заказать данный отчёт в режиме on-line прямо сейчас, заполнив небольшую форму регистрации. Заказ отчёта не обязывает к его покупке. После получения заказа на отчёт с Вами свяжется наш менеджер.
The research contains 55 Schedules,37 Diagrams, 68 Tables.
EXTRACTS FROM THE RESEARCH
VOLUME OF RUSSIAN MARKET OF KITCHEN FURNITURE According to estimations of analysts of Intesco Reasearch Group within 2009 – 2011 Russian market of kitchen furniture was growing at the rate of **-**% per annum and amounted to **,3 bln dollars in 2011. As a whole market was growing due to increase of production.
However in the first half of 2012 sharp reduction of rates of Russian production growth was observed. Analysts of Intesco Research Groupforecast further increase of market volume approximately by **,5% per annum.
In 2011 share of import on Russian market of kitchen furniture amounted to *** % of the total cost.Due to growth of domestic production, share of import products reduced from **% in 2009 to **% in 2011.
Volume of import in physical terms will grow more actively than in cost terms.
PRODUCTION OF KITCHEN FURNITURE IN RUSSIA Volumes of production of kitchen cabinets are growing at the most rapid rates: ** mln units were produced in 2009, a bit less - ** mln units were produced in 2010, while already ** mln units were produced in 2011, that is by **% more than the volume of 2010 and by **% - the volume of 2009.Production of kitchen table was also growing at rapid rates within the period specified. ** mln units were produced in 2009, a bit less - ** mln units were produced in 2010, while ** mln units were produced in 2012, that is by **% more than the level of 2010 and by **% - the level of 2009. Growth of manufacture volumes of products belonged to other categories is not steady.
Market of kitchen furniture in Russia is characterized by high regional concentration.Thus, in 2011 about 64% of the total Russian production of kitchen furniture in cost terms was concentrated in the eight largest regions.In the first half year of 2012 Tomsk region hit the eight largest regions by products of kitchen furniture, while Moscow left the list.At that share of production in Tomsk region amounted to 5,*%.
ANALYSIS OF IMPORT OF KITCHEN FURNITURE Volume of import furniture in cost terms grew by *,4%in 2011 compared with 2010 and amounted to 8*,7 mln dollars. Cost of imports was growing since 2010, when its volume amounted to **,* mln dollars, that is by *,8% more than the rate of 2009.Decline in import volumes was observed in 2009, when its volume reduced by **,2% compared with the previous year. It is explained by a sales slowdown during the crisis year.
As a whole, import volume both in physical and cost terms exceeds the level of the pre-crisis year of 2007.
In January – July 2012 import volume of kitchen furniture from Italy amounted to **,1% of the total Russian import of kitchen furniture. **,6% of products were imported from Ukraine, **,5% - from Germany. While the share of China was equal to **,6% in the structure of import. Import from other countries amounted to less than 1%.As a whole, four largest supplying countries provided Russia with about **% of Russian import of kitchen furniture.
1. Методологические комментарии к исследованию
2. Обзор рынка ортопедических матрасов в РФ
2.1. Объем и ёмкость рынка в 2011 г.
2.2. Оценка текущих тенденций и перспектив развития рынка
2.3. Оценка факторов, влияющих на рынок
3. Структура рынка ортопедических матрасов в РФ:
3.1. Структура рынка по ассортименту
3.2. Структура рынка по производителям
3.3. Структура рынка по типу потребителей
4. Анализ производства ортопедических матрасов в РФ
4.1. Объем и динамика производства в 2011-2012 гг.
4.2. Сегментация производства по регионам
5. Конкурентный анализ: крупнейшие производители ортопедических матрасов в РФ
5.1. Рейтинг крупнейших игроков
5.2. Наличие маркетинговых мероприятий в компаниях-конкурентах
5.3. Ассортимент конкурентов, технические параметры (брендовый, модельный)
5.4. Частота обновления ассортимента компаний-конкурентов (наличие ноу-хау)
5.5. Каналы сбыта компаний-конкурентов
5.6. Оценка конкурентоспособности компании заказчика на рынке
5.7. Профили основных игроков
6. Анализ потребительского рынка ортопедических матрасов в РФ
6.1. Оценка объема потребления в 2011 г.
6.2. Сегментация потребителей по цене
6.3. Определение наиболее перспективных групп потребителей
6.4. Анализ факторов спроса
6.5. Описание потребительских предпочтений
6.6. Причины покупки и выбора матрас…
Описание проекта Данные Компания - заказчик ХХХ Цель бизнес-плана Принятие управленческих решений при составлении экономической стратегии открытия сети салонов по продаже кухонных гарнитуров, на базе производства мебельных фасадов (оптовая торговля) География проекта Краснодарский край, Краснодар Планируемая к выпуску продукция Кухонные гарнитуры Стандарт написания бизнес-плана: стандарт UNIDO Структура бизнес-плана Подробная структура приведена в Приложении 1 Объем бизнес-плана от 100 листов Бизнес-план включает Автоматизированная финансовая модель в формате Excel[1] (для автоматического изменения финансовых расчетов);
Анализ рынка;
Консультационная поддержка бизнес-аналитика. [1] Финансовая модель MegaResearch представляет собой комплексную взаимосвязанную книгу Microsoft Office Excel, подготовленную в виде электронных таблиц, включающую в себя расчет денежных потоков и итоговых показателей в соответствии с целями проекта (доходность проекта, IRR, PI, NPV, окупаемость и др.)
Материалы предназначены только для ознакомления и обсуждения. Все права на публикации принадлежат их авторам и первоисточникам. Администрация сайта может не разделять мнения авторов и не несет ответственность за авторские материалы и перепечатку с других сайтов. Ресурс может содержать материалы 16+